Bo' Rai Cho
The Outworld-born Master of Kombat has always been sympathetic to Earthrealm’s plight. Thus he has spent his long life training Earthrealm’s warriors for Mortal Kombat. Most notably, he trained the Shaolin Monks Kung Lao and Liu Kang. Now he brings his mastery into the arena to prove his dominance against all opponents.