Blood and Guts
Satisfy your lust for carnage with three gloriously gratuitous games! This bundle contains Slain: Back From Hell, Slayaway Camp: Butcher’s Cut, and Super Blood Hockey. Slain: Back from Hell. A heavy metal inspired arcade combat game with stunning pixel art visuals, challenging old school gameplay and gore galore. Plus the most metal soundtrack you've ever heard! Slayaway Camp: Butcher’s Cut: A killer puzzle game and darkly comic homage to 80s horror movies where you control Skullface, a homicidal slasher hell-bent on revenge. Super Blood Hockey: Arcade sports gaming gets a shot of adrenaline in this violent homage to classic 8- and 16-bit ice hockey games. Use fast-paced skills and bone-crunching brutality to dominate.