BIT.TRIP RERUNNER
Get ready to dive back into the heart-pounding world of rhythm and platforming with BIT.TRIP RERUNNER +RUNNER MAKER! Why remake this beloved classic? Because over the years fans have been asking for a level maker for BIT.TRIP RUNNER, and as our flagship title in the BIT.TRIP series, we thought it was about time we gave the world what they want. But this is no mere remaster... With fresh mechanics, jaw-dropping visuals, and a soundtrack that'll have you grooving in your seat, we're taking the original BIT.TRIP RUNNER experience to new heights. Crafted by the talented team at Choice Provisions, BIT.TRIP RERUNNER +RUNNER MAKER is the result of the team's passion for delivering unforgettable gaming experiences that move players and keep them on their toes. The team's passion shines through in every pixel and every beat, ensuring that this game will leave a lasting impression. Master precise jumps, slides, kicks, and more to overcome rhythmic obstacles. And with the addition of RUNNER MAKER which also has a fully-featured MUSIC MAKER, you're not just playing a game – you're shaping your own adventure. Design levels that will challenge, inspire, and thrill players around the world, and compose your own soundtrack to accompany the action. Whether you're a long-time fan of the series or a newcomer looking for an exciting gaming experience, BIT.TRIP RERUNNER +RUNNER MAKER has something for everyone. Join us on this incredible journey and add to the world of BIT.TRIP RERUNNER +RUNNER MAKER today!