BH Trials
BH Trials is an obstacle course game where you drive a digger with no transmission, steering, or brakes. Learn how to use the digger's arms to crawl, climb, and avoid obstacles in this unique driving game. Team up with your friends to command a mechanical spider digger! Take control of the spider's legs and move the digger through a series of levels especially designed to put your groups' skills and coordination to the test.