Bendy: Studio Collection
Survive and discover the mysteries of Joey Drew Studios in this dual collection of the popular Bendy franchise. Bendy: Studio Collection tells the story of Henry in Bendy and the Ink Machine and Audrey in Bendy and the Dark Revival. Find out what nightmares lie within the inky abyss of this classic animation studio.