Beholgar
An evil sorcerer reads the ancient book and invites an evil god to earth. It is necessary to eliminate this evil threat. And the fate of the earth is in the hands of a barbarian. Beholgar is a classically styled 2D Metroidvania adventure. Explore caverns, ancient woods, and deadly castles; battle creatures and solve ancient mysteries in the kingdom.