Bebok Invasion
The stars brought them. Now it's up to you to stop them. An alien force of mischievous, relentless beboks has invaded Earth — and you're humanity's last hope. Grab your blaster, power up your reflexes, and dive into a fast-paced retro shooter that throws you straight into the chaos of an old-school arcade war. Bebok Invasion blends nostalgic 2D shooter vibes with modern gameplay mechanics. Expect intense action, tight controls, and a wild ride through bizarre alien-infested battlefields. Key Features: 🗺️ 54 handcrafted levels across 6 unique chapters From ruined cities to alien landscapes — every stage brings new surprises, enemies, and challenges. 🔫 Classic weapon variety, modern movement freedom Wield everything from rapid-fire rifles to deadly sniper and laser guns. Adapt your style to survive. 🧗 Master movement-based skills Wall-jump, climb, dash and combo your way out of tight situations. The more you play, the more agile you become. 👾 Rising difficulty, relentless enemies The beboks won’t go easy on you. Every wave, every chapter is tougher than the last. Quick reflexes and smart upgrades are key to survival. 🎮 Arcade soul, indie heart Easy to pick up, hard to put down. Designed with love for fans of retro games and challenging platform shooters. Can you hold back the invasion? Or will Earth fall to the beboks?