Battle Stations Blockade
Arm the turrets and take aim as you take command of a gunboat in dangerous waters! Take command of a gunboat on an urgent mission to intercept stolen military intelligence and destroy the enemy’s advanced weapon systems! Battle Stations Blockade is an intense 3D rail shooter presented in voxel style. Receive orders and then set out on treacherous waters as you control a pair of gun turrets, shooting down aircraft, destroying boats and battleships, clearing mines, taking out paratroopers and more. But watch your health! Each turret has a damage meter that will need to be replenished by eliminating targets, or you’ll fail the mission. Complete your assignments to climb in rank and unlock better weapons for your gunboat turrets, enabling you to shoot for even higher scores. Man both turrets in solo play or team up with a friend in local co-op!