Batman: Arkham Collection
Batman: Arkham Collection brings you the definitive versions of Rocksteady's Arkham Trilogy games, including all post-launch content, in one complete collection. Experience two of the most critically acclaimed titles of the last generation - Batman: Arkham Asylum and Batman: Arkham City, with fully remastered and updated visuals. Complete your experience with the explosive finale to the Arkham series in Batman: Arkham Knight. Become the Batman and utilize a wide range of gadgets and abilities to face off against Gotham's most dangerous villains, finally facing the ultimate threat against the city that Batman is sworn to protect.