Basureroes
Dr. Diogenes is back, but this time the real threat comes from beyond the stars: an alien invasion seeking to conquer the Earth. The Basureroes must prepare to spring into action and save the world. Once again, it's time to take out the trash! Basureroes: Invasion is a 2D platform game with retro aesthetics in which a group of heroes with different abilities must save the world from an alien invasion. Run, jump and fight your way through twenty levels full of danger and epic boss fights.