Baseless
Baseless is a challenging planet-jumping shooter. Blast from planet to planet with 360° gravity, creatively demolishing every enemy in your path. Fire powerful weapons, rescue cute friends, and discover a galaxy worth fighting for! Shooting = Movement! Propel yourself across a planet’s surface, then aim your gun at the ground to blast off. Improvise and master your skills to survive! Combine all your moves to shoot, slash, dash, block, and BLAST the enemies to bits! Fight through many vibrant zones. Encounter tons of unique enemies and hazards as well as powerful weapons. Unlock the secrets of this dangerous galaxy. Can you slay all the menacing zone bosses? Gain new powers to add to your arsenal of destruction. Use your bubble shield to deflect incoming projectiles before dashing into the action! Stun an enemy with your sword and then blow them to bits with an explosive barrel! Chain together your grappling hook and shotgun to bring the pain! A deep moveset allows for satisfying mechanical mastery.