Banana Trader Bundle
Want a bunch of great cosmetics? Be the cronchiest pirate on the seas with the Banana Trader Bundle, which combines four Merchant Alliance-themed emotes, an Azure Macaw sporting a banana-themed outfit and the Cronch Weapon Bundle! The Weapon Bundle contains a Cutlass, Eye of Reach, Blunderbuss and Pistol themed around every pirate’s go-to health food. By sporting those and your new Macaw pet wearing its Banana Outfit, you’ll look truly bananas! Combine them with four new stern Merchant emotes to show people that you take your bendy fruit seriously. This lovely bunch of goodies even includes 500 Ancient Coins to give you more options! As an added bonus, you’ll get 25,000 free gold to spend at the Outposts. The Banana Trader Bundle contains 500 Ancient Coins, the Merchant Alliance Emote Bundle, the Macaw Banana Bundle, the Cronch Weapon Bundle and a free bonus of 25,000 gold.