Backrooms Level X
In a place in Albuquerque, New Mexico, USA, a strange accident occurred on October 27, 1986. Everything was recorded on a VHS tape. Enter the eerie world of Backrooms Level X, a first-person horror game that immerses you in an endless labyrinth of desolate and surreal spaces. After a freak accident, you find yourself trapped in the Backrooms, a place where logic and reality vanish. Explore endless corridors of yellow carpet, empty rooms and areas of flickering light as you try to find a way out. But beware: you are not alone. Mysterious entities lurk in the shadows, and every sound may be the last you hear. Immersive Exploration: Navigate an immersive environment made with unique level design. Discover hidden secrets and an immersive narrative that will draw you into the story. Atmospheric Horror: Immerse yourself in an oppressive atmosphere with immersive sound effects and haunting graphics that will keep you on the edge of your seat. Challenges and Puzzles: Solve riddles and face challenges that will test your wits as you try to escape from the Backrooms. Varied Environments: Backrooms Level X consists of more than 13 levels to explore. Discover the intricacies of the story and enemies, keeping each game a fresh and exciting experience. Defiant Bosses: Get out unscathed from huge final enemies. Throughout the exploration, we will encounter gigantic bosses that we will have to defeat with our wits. Do you have what it takes to survive in the Backrooms? The only way out is to face your fears and discover the truth behind this terrifying place. Download Backrooms Level X and begin your journey into the unknown!