Atomfall Story Expansion Pack: The Red Strain
Continue the adventure of Atomfall with "The Red Strain” Story Expansion Pack, introducing a new location, enemies, quests, characters, items, weapons, and more. Nestled in the hills, away from the prying eyes of the locals, lies Test Site Moriah. A secret research station built on the site of an old missile testing facility, it has been shrouded in mystery ever since it opened. But something changed when the quarantine came into effect and the facility has fallen into more nefarious hands who are keen to keep its secrets for themselves. Now a route back into the facility has been located, and with it the opportunity to finally get some answers. Investigate Test Site Moriah Before the Windscale Disaster, the research site was home to top-secret government projects, so classified that even those at the top of B.A.R.D were unaware of their existence. Now the facility lies forgotten, deliberately sealed away from the rest of the Quarantine Zone. What secrets rest behind the locked doors? Only you can find out. A new story in its own right, The Red Strain offers original leads that interlink with Atomfall’s core narrative, expanding the story and unlocking new endings to your adventure. Enhance your Arsenal Enhance your experience with a variety of new skills and equipment. Strike from the shadows with new suppressed firearms or unlock the ability to equip the heavy weaponry from disabled robots and unleash devastating attacks on your enemies. Fight for Survival A terrifying new threat, never encountered before enemies and challenging obstacles await you, offering an immense challenge. You will need to have your wits about you if you are to have any chance of making it out alive.