Asylum Nightmares
Asylum Nightmares is a survival horror game set in a terrifying asylum filled with zombies. The game features two main modes, each offering a unique but equally challenging experience. Story Mode: - Objective: Descend through the different floors of the asylum using a service elevator. - Restore the power: Each floor is completely dark, and your first task is to find a way to turn the lights on. - Face the zombies: Every floor is infested with undead who will try to stop you. You must eliminate them all to progress. - Weapons and ammo: You will find new weapons and ammunition on each floor to help you survive. - Limited resources: Manage your resources wisely, as ammunition might be scarce. Horde Mode: - Zombie waves: Face endless waves of zombies in a fight for survival. - Points system: Every zombie you kill will give you points, which you can use to unlock new areas of the asylum. - Weapon unlocks: You can also use points to unlock more powerful weapons to withstand the waves. - Zombie rewards: Some zombies will drop items upon death, such as: * Health to recover. * Extra ammunition. * "X2" to double the points earned for a limited time. - Increasing difficulty: Each wave will be harder than the last, testing your skill and endurance. Asylum Nightmares delivers a terrifying experience with an oppressive and tension-filled atmosphere, combined with fast-paced and frantic action. Will you survive the nightmare or become lost in the asylum's dark corridors?