ARC Raiders - Server Slam
From October 17–19, experience ARC Raiders in our three-day Server Slam Open Test — your last chance to play before launch. Grab your squad and mark your calendars. Raiders who take part will earn an exclusive Server Slam Backpack — a permanent reminder that you stood with the resistance in this historic moment, delivered to you after purchasing the full game at launch. The Rust Belt is calling! ----- The Server Slam starts on October 17th and ends October 19th. We are constantly gathering feedback and making improvements, you can expect new Content, performance improvements, balancing tweaks, and usability improvements. You need to be at least 16 years of age to participate in the playtest. ---- SCAVENGE, SURVIVE, THRIVE In ARC Raiders, gameplay flows between the surface ruled by lethal machines, and the vibrant underground society of Speranza. Craft, repair, and upgrade your gear in the safety of your own workshop, before venturing topside to scavenge the remnants of a devastated but beautiful world. Play solo or in parties up to three, navigating the constant threat of ARC's machines and the unpredictable choices of fellow survivors. In the end, only you decide what kind of Raider you are - and how far you’ll go to prevail. EXPLORE AN IMMERSIVE WORLD Explore four distinct maps at launch, with more to be revealed as the underground society evolves and expands its reach. Each destination carries the weight of a world twice-destroyed, and the scars of conflicts both old and new. Sift through the remnants for valuable loot, and piece together the past as it's slowly reclaimed by nature. Evolving map conditions ensure that no two runs are the same, with varying weather, enemies, and mechanics adding unpredictability and danger. STAKE YOUR CLAIM In a society built on boldness and bravado, it is up to you to stake your claim as a Raider. The loot you scavenge can be sold for coin or crafted into all-new gear, allowing you take on increasingly lethal dangers head-on. Through both victories and hardships, you'll gain valuable experience; unlocking varied skills that enable all-new ways of play. In addition, you'll complete quests for Traders with differing motives and agendas; uncovering both the friction and comradery of a community under constant threat of collapse.