APICO
APICO is a laid-back beekeeping sim game about breeding, collecting, & conserving bees! Leave your boring city job behind to return to your family home in Port APICO and get back to your beekeeping roots. Set in a series of lush environments, APICO uniquely combines resource gathering, biology, and beekeeping minigames, taking ideas from a mix of real-life and fantasy apiculture & floriculture. On your journey you'll rediscover lost species, cross-breed new bees, and help repopulate the islands.