Ancient Mahjong
Mahjong is the world famous Asian solitaire game to be played casually. In this simple yet very effective version, you will have to match 2 tiles at a time with same figures. Designed for young and older, this game will introduce you to the Ancient Art Of Chinese Games. Please note: To allow XBox compatibility, the game is played through gamepad and not with mouse.