AC4 Death Vessel Pack
Give a fearsome look to your ship with those 3 unique customization items: The Death Vessel Figurehead, Death Vessel Sails and Death Vessel Wheel.Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw upgrades menu. Go into your Captain’s cabin or in a Harbor Master to equip them on your ship.