A new era for fighting games begins! This demo of Street Fighter 6 allows players to get a glimpse of the first bit of World Tour and some modes in Fighting Ground. *Battle Hub is not available in this demo. *World Tour progress is not saved in this demo. Your avatar's appearance will be saved, however, and will be available for use in the full version provided you play on the same platform you used for this demo.