Monster Hunter Wilds Prologue Demo
Monster Hunter Wilds Prologue Demo allows you to enjoy the game from the prologue up until you complete the ‘To the Forest’ mission. *Please note that online features are not available for this demo. *Please note that while you can earn in-game medals in the Prologue Demo, achievements related to medals will not be unlocked. Transferring save data to the full version You can transfer save data from this demo to the full version of the game. Notes: - You do not need to complete the demo in order to transfer your save. *Achievements earned in the Prologue Demo can be carried over when transferring the save data to the full version of the game. Also, while many achievements related to the in-game medals can be unlocked by completing a quest once in the full version, please note that you may need to fulfil the conditions again to unlock the achievement. - You will not be able to transfer save data from the demo if you already have save data for the full version. About Monster Hunter Wilds The unbridled force of nature runs wild and relentless, with environments transforming drastically from one moment to the next. The monsters who inhabit these environments have been forced to adapt to the dynamic changes that occur, using their unique characteristics to survive and thrive. This is a story of monsters and humans and their struggles to live in harmony in a world of duality. Fulfill your duty as a Hunter by tracking and defeating powerful monsters and forging strong new weapons and armor from the materials you harvest from your hunt as you uncover the connection between the people of the Forbidden Lands and the locales they inhabit. The ultimate hunting experience awaits you in Monster Hunter Wilds.