Prismania
What is this place? What is its purpose? Why are you here? THE DREAMER lies until the work is completed. Prismania is a surreal puzzle adventure game. After waking up in a strange triangle-shaped well full of strange mechanisms, you must solve prism puzzles to escape and figure out how you ended up there and what's going on.