PGA TOUR 2K21 Baller Pack
TAKE YOUR MyPLAYER’S GAME AND LOOK TO THE NEXT LEVEL Unlock the best post-launch content including premium clubs, the hottest apparel, and wacky items like a hockey stick putter with the Baller Pack–an epic value!* SWING WITH ALL THE SWAG: Become a force on the PGA TOUR using clubs from premium brands such as Callaway, Bridgestone, TaylorMade, and more. UP YOUR MyPLAYER WARDROBE: Have your MyPLAYER turn heads on the course with apparel from the coolest brands like adidas, Puma, Goodr, Travis Mathew, and Under Armour. GET WACKY ON THE COURSE: Have your buddies LOLing when they see you try out wild putters shaped like a banana, taco, & even a hockey stick! *The PGA TOUR 2K21 Baller Pack includes all paid content except for NBA, FootJoy, and Titleist gear. Level and progression-gated content still needs to be unlocked via player progression.