Operation Flashpoint: Dragon Rising Skirmish Pack
Download the essential ‘Skirmish’ pack to extend the unique Operation Flashpoint experience with 4 new multiplayer maps and 4 new Fire Team Engagement (FTE) missions featuring solo and 4 player co-operative play. Hunt down SAM Launchers hidden in the sprawling complex of ‘Lumberyard’ or assault dug in PLA forces in ‘White Fang’, two tense new ‘Infiltration’ maps. ‘Annihilation’ maps pitch armour and infantry against each other in rolling battles across a valley in ‘Stomping Grounds’ and in ‘Force Dispersal’ military bases separated by a strategic hill become a close-quarters killing ground. FTE mission ‘All Round Defence’ places you in control of air support to repel relentless waves of PLA and ‘Uphill Struggle’ tasks you to capture a bunker under fire from hillside reinforcements.