Magic Nations - Strategy Card Game
Jump into the fantasy world of the Magic Nations card battle game. Grab your card deck and fight your opponents from all over the world. This is a strategy card game where you constantly must adapt to battlefield conditions. Collect new, powerful units, expand your deck with unique characters, buy and sell your cards! Magic Nations is a card game with features the deployment of its troops in two rows and subsequent moves with its units until the opponent has no moves available or cards left! The game world is inhabited by six races: -beautiful and brave Amazons, -cunning and wily Humans, -courageous and warlike Dwarves, -wise and eternal Elves, -sinister and mysterious Necromancers, -and strong and brutal Orcs Each of them has a unique set of features which make the gameplay different. Find your favorite race and become its master.