Hunt: Showdown - The Prodigal Daughter
The Prodigal Daughter DLC contains: - The Prodigal Daughter (hunter) - The Harbinger (weapon) - The Reckoning (weapon). Many come to the Bayou to forget their past. But Sarah Burton came to confront it, bringing along a Caldwell, a Sparks LRR, and a hunger for revenge. Burton’s mother, honored veteran of the Union received a uniform symbolic of the final victory. Now, her daughter inherits that uniform – alongside a dark legacy, mottled with betrayal, cruelty, and treachery. Vowing to destroy those who had had a hand in her mother’s death, rumor soon has it that the daughter is an ageless, reincarnated and restless spirit of revenge.