FlatOut 4 : Total Insanity
Speed, destruction, awesome crashes, off-the-wall competitions... Experience all the wackiness of FlatOut once again! 10 SPECTACULAR GAME MODES A non-stop demolition derby in Assault, Carnage and Arena modes, and more! FULLY DESTRUCTIBLE VEHICLES & ENVIRONMENTS Unleash the beast within you: demolish your rivals and ravage the decor! A FUN & VARIED MULTIPLAYER MODE Every mode is playable online with up to 8 players: take on the wildest drivers in the world! 20 RACES AND 27 VEHICLES Muscle cars, SUV, ice-cream truck … Choose the weapons you will use to destroy everything in your path! SENSATION OF BREAK-NECK SPEED The nitroglycerin turbo will have you pinned to your seat! THE RETURN OF THE LEGENDARY STUNT MODE Golf, Free Kick, Beer Pong... Turn your driver into a weapon of mass destruction and achieve the highest score.