Amazing Breaker
Amazing Breaker is a beautiful addictive ice-smashing game. The aim of the game is to blast the ice sculptures with different bombs: ◆ Spike Bomb – simply aim and shoot ◆ Ghost Bomb – goes through ice, press and hold to control it ◆ Helicopter Bomb – press to deploy violet crystals ◆ Split Bomb – press to split into 3 green explosive crystals ◆ AND OTHER BOMBS TO DEVELOP YOUR WINNING STRATEGY!