Are you capable of getting a ball out of a cup? If you are confident that you can, we challenge you. It may sound simple, but the truth couldn't be further. ◆◇How to play◇◆ Take on the challenge by creating a solution on the screen to clear the Q. “Oh man, this is hard.” "The solution differs greatly from person to person." ”Unique and multiple solutions!” "There are Q's that even we developers cannot solve." Interested? We challenge you to complete the Q. Our Q’s are so exciting, we promise to keep you engaged until you lose track of time. ◆◇Share your Victory◇◆ Share your victory with the rest of the world. ◆◇Side Effects ◇◆ 1) Watching others play is just as fun. That is because the collective is surprisingly incapable of performing simple tasks. Get a group of friends together and give it a go. 2) Try to solve each task in as few attempts as possible. 3) You will be able to see how many people in the world have managed to solve each problem. ◆◇Specialties◇◆ - Kinect for Xbox One compatible ! - Time flies with this game. - Once you start you won't be able to stop. - There is so much here to sink your teeth into which makes it the best app for those moments when you have some time to kill. - Regardless of age or gender, it’s so easy anyone can play! - It can be used as an educational tool for children. - Playing with others makes the game even better.