Age of Empires IV: 4K HDR Video Pack
The Age of Empires IV: 4K HDR Video Pack contains videos from the base game’s campaign and rewards that are increased to ultra-high fidelity resolution. Before you attempt to install, please make sure that your system requirements meet or exceed the minimum specs listed for this specific content pack.