FINAL FANTASY XV: EPISODE ARDYN
For the first time, players take control of Noctis's greatest foe in this brand-new episode of FINAL FANTASY XV! Delve into the dark tale of scorned savior Ardyn Lucis Caelum and unravel the secrets surrounding his mysterious past. *Players must purchase FINAL FANTASY XV in order to access this content. Updating to the latest version of the game may also be required.