Red Faction: Battlegrounds
(Online Interactions Not Rated by the ESRB) The destructive gameplay from the Red Faction franchise comes to the arcade with twin-stick shooter Red Faction: Battlegrounds! Jump into your favorite tank or mech and use Gauss Cannons, Thermobaric Rockets, and Singularity Bombs to destroy the competition in a variety of party-play style local and online multiplayer modes and single player challenges.