Orbals
In the magical and colorful kingdom of Orbalia, finding more Mojo can mean the difference between life and death! Four brave little Orbals have taken on the mission of defeating the tyrant Dragon King. They must roll and smash their way to escape from 100 tricky levels unlocking their greatest abilities along the way. Only by working together will they be able to solve all the puzzles and save Orbalia!