No Time to Relax
You now have the ability to beat your more successful friends with this fake life simulator. To win the game, you have to work your way up the corporate ladder, educate yourself and keep your sanity. This might seem easy, but working and studying your ass off will strain even the most iron-willed of your friends. It almost seems like there is no time to relax!