Immortal Planet
On the icy surface of a forgotten planet stand ruined tombs where immortals sleep. While sleepless warriors roam the halls with their minds eroded by eternity, a lone Awakewalker emerges from cryosleep. With no memory of their past, it’s up to them to forge their future, discover the planet’s mysteries, and find a way out of this icy hell. Features: - Souls-like Progression Recover Experiences lost upon death and use them to upgrade your character. Customize your playstyle with dozens of items and spells. - Tight Level Design Levels are designed around single checkpoints from which you explore the area around it. Levels feature many unlockable shortcuts so you are always progressing no matter what. - Intense Bossfights Every level features a powerful boss enemy. Fights with these enemies are multi-stage struggles that are a real test of skill and determination.