FRONT MISSION Remake Trilogy
FRONT MISSION 1st: Remake is set in the year 2090, where the world's conflicts are fought using giant war machines called Wanzers. Huffman Island, the only place where the Oceania Cooperative Union (O.C.U.) and the Unified Continental States (U.C.S.) share a land border is a hotbed of conflict. In FRONT MISSION 2: Remake, 12 years have passed since the second Huffman conflict. The impoverished People's Republic of Alordesh has been suffering a severe economic decline ever since the war ended. The remake preserves the mature story, strategic turn-based combat, and Wanzer customization options of the original. Enjoy the revitalized classic with updated visuals and new features and enhancements. FRONT MISSION 3: Remake is a tactical RPG set in a future where nations and corporations compete for dominance in a world shaped by powerful mechs called Wanzers. The game follows two diverging storylines based on an early choice made by the protagonist, Kazuki Takemura. Both narratives focus on a global conspiracy involving secret weapons, corporate greed, and nationalistic agendas.