Dwerve
An epic action-adventure with tower defense combat! Dungeon crawl through a ruined kingdom, fending off hordes with turrets and traps! Punch them into pits! Pull them into spinblades! Dwerve is a tower defense dungeon crawler RPG where you play as a young dwarf tinkerer who adventures into a ruined kingdom and unearths the lost technologies of the ancient warsmiths: turrets and traps. These are the only weapons that can protect the dwarves from Witch-Queen Vandra and her army of bloodthirsty trolls and monstrous creatures hellbent on conquering the surface. Key Features - Tower Defense Combat! Build turrets and traps to fend off swarms of monsters! - Dungeon Crawling! Explore a ruined kingdom brimming with hidden secrets and puzzles! - Upgrade Your Turrets & Traps! Each has its own upgrade tree with 100+ upgrades in all! - Fight Epic Boss Battles! Use strategy, wit, and fast reflexes to outmaneuver massive monsters! - Discover Powerful Artifacts! Dragonfire Boots, Lionheart Shield, Gurrakk's Warhammer, and more! - Embark On An Adventure! Meet friends, travel throughout the mountain, defeat the Witch-Queen!