Devil Jam
Get ready to mosh in Devil Jam, a survivor-like roguelite in the fiery depths of Hell. After signing a cursed contract with the Devil, you're dragged to the underworld and forced to perform the gig of your afterlife. Armed with possessed instruments and a soul full of riffs, fight off endless waves of deranged fans, vicious mobs, and hellish rivals. Every run is a new jam session, with numerous challenges and a unique 12-slot inventory system offering near-infinite build variety. Master the combat, harness the power of metal, and rise to claim your place as the greatest metal icon, by defeating Death himself. Key Features: - Deep Inventory Strategy: A unique 12-slot gear system where positioning matters and synergies reign. - Hand-Drawn Hellscapes: Stylish, animated characters and effects bring the underworld to life. - Face the Iconic: Take on powerful bosses, including the ultimate metal singer: Death. - Fast-Paced Runs: Immerse yourself in rapid, intense underworld battles. Test your skills and survival instincts in action-packed showdowns, ensuring you're always on the edge of your seat.