BEAR ESCAPE MISSION
Bear Escape Mission is a casual platformer designed to be simple and relaxing. With 40 short and challenging levels, you’ll guide a cute bear through obstacles at a light and pressure-free pace, thanks to infinite lives. Easy to play, fun to master – perfect for any player, anytime!