Alice in Wonderland: Hidden Objects
Take a magical journey with Alice in Wonderland through this Hidden Objects Adventure! Aid our intrepid heroine as she tackles challenging puzzles and deciphers cleverly concealed clues that pave her way through this enchanting realm. Key Game Features: - Explore over 40 captivating 360° panoramic levels as you traverse Wonderland's most intriguing corners. - Immerse yourself in the extraordinary 3D effects and vibrant animations that bring this fantasy world to life. - Assemble collections of valuable artifacts, uncovering the secrets of Wonderland as you progress. - Let the fascinating music sweep you away, deep into the charming atmosphere of the game. Trust us, you won't want to miss out on this exciting adventure through Wonderland. So, pack your bags and join us on a journey of discovery and mystery. Download the game now and experience the thrill of hidden object games like never before!