Akatori
Welcome to the amazing world of Akatori — an action platformer with metroidvania elements. Discover the story of Mako, a guide to the amber worlds who grew up in the Akatori Monastery. Embark on a journey to save these worlds from amber storms that destroy and distort all living things in their path. A mysterious companion — a red bird — will join you on your adventure. Its past and motives may be unclear, but it will be indispensable throughout your journey. The bird can transform into a staff: it can become a weapon that crushes enemies, or a companion that helps you explore every corner of the world.