8Floor Bundle 4 in 1 part 4
This pack includes: Argonauts Agency 4: Glove of Midas Argonauts Agency 5: Captive of Circe Argonauts Agency 6: Missing Daughter Crown of the Empire 2: Around the World Argonauts Agency 4: Glove of Midas Join the Argonauts in time management game and help Pelias with the Midas glove! Argonauts Agency 5: Captive of Circe Join the Argonauts in time management game, learn the story of Circe and free her prisoners! Argonauts Agency 6: Missing Daughter Join the Argonauts in time management game and unravel the story of the missing daughter! Crown of the Empire 2: Around the World Join Elena on an incredible adventure through an alternate Victorian world. You'll see incredible Scottish valleys, the rocky cliffs of Malta, the hot desert and more in Part 2 of this wonderful story!