TERMINATOR: RESISTANCE - COMPLETE EDITION
The future has not been written… take fate into your own hands with Terminator: Resistance - Complete Edition! This complete package bundles an enhanced version of Terminator: Resistance, the officially licensed first-person shooter set in the Terminator universe, the Annihilation Line Narrative Expansion starring Kyle Reese, and Infiltrator Mode, where players get the chance to take control of the iconic T-800 series Infiltrator unit.