Station Manager
All aboard this exciting journey to build the world's greatest train station! Customize your station with your favorite facilities and trains. Help your passengers travel in comfort by adding vending machines, benches, information boards and more. With fun features including arcades, VIP lounges and taco stands, you'll soon be everyone's favorite stop! Link different carriages to create new trains for business, tourism and more. Expand into the surrounding area to attract new passengers. It's full steam ahead for your spectacular new station! Watch as it fills with commuters, students and other travelers!