Saints Row Gold Edition
Gold Edition ti nabízí kompletní zážitek z hlavní hry plus tři budoucí rozšíření hry, která vyjdou po vydání. Expansion Pass přinese nové mise a hratelnost v rámci tří odlišných rozšíření, z nichž každé přidá vlastní obsah, který můžeš objevit ve světě Santo Ileso. Rovněž obsahuje Los Panteros American Muscle Bundle, kde najdeš skin těžké zbraně „El Lanzador“ a vlastní motorku „Fury“ od Los Panteros. Jako budoucí Šéf spolu s Neenah, Kevinem a Elim založíš Svaté – a vyrazíš do boje proti Los Panteros, Idolům a Marshallovi, zatímco budeš budovat svou zločineckou říši v ulicích Santo Ileso a budeš se prát o vládu nad městem. Saints Row je vlastně příběh o začínající firmě, akorát že spolek Svatí se náhodou věnuje zločinu. Užij si to největší a nejlepší hřiště Saints Row, které kdy vzniklo; jedinečný rozsáhlý svět Santo Ileso představuje pozadí divokého a dechberoucího sandboxu plného vzrušujících vedlejších kšeftů, zločineckých podniků a bláznivých misí. Střílej, jezdi a létej a dostaň se až na vrchol. VLASTNOSTI ● Buď svědkem zrození Svatých – Zahraj si úžasný akční originální příběh plný zločinu, mimořádných scén a charakteristických překvapení protkaných humorem. ● Objev podivný divoký západ – Ponoř se do Santo Ileso, největšího a nejlepšího hřiště Saints Row všech dob, s devíti jedinečnými čtvrtěmi obklopenými rozsáhlou majestátní krásou Jihozápadní pouště. ● Vybuduj si zločineckou říši – Zaber město blok po bloku, válči proti nepřátelským frakcím a upevni svou vládu v ulicích díky důmyslným zločineckým podnikům. ● Používej zbraně. SPOUSTU zbraní – Střílej z revolverů od boku, likviduj vše pomocí raketometu nebo masakruj nepřátele zblízka pomocí těžkých kontaktních zbraní a brutálně je dorážej. Široká škála známých i exotických zbraní, všechny lze přizpůsobit a všechny jsou k smrti zábavné. ● Vyraz do ulic i do nebes – Proháněj se městským i pouštním prostředím v libovolném autě, na motorce, v letadle, ve vrtulníku, ve VTOLu, na vznášedle, na létacím prkně, na motokáře nebo si obleč létací oblek a plachti. ● Bezprecedentní možnosti úprav – Vytvoř si Šéfa snů díky tomu nejrozsáhlejšímu editoru, který kdy tato série obsahovala, a pak dotáhni vzhled pomocí neuvěřitelných možností pro zbraně a vozidla. ● Plynulá kooperace – Tohle všechno si kdykoliv užij s kamarádem díky plně dynamické a neomezené kooperaci, ke které se můžeš připojit, kdy budeš chtít. Buďte spolu za slušňáky, anebo svému parťákovi vyváděj celou řadu nových legrácek. Koneckonců, kdo je tady Šéf?