Dream Cage
EXPERIENCE SLEEP PARALYSIS Based on conversations with individuals who have experienced sleep paralysis, we have worked to faithfully recreate what they felt and saw. We transformed these stories into our own vision, drawing from real experiences. Endure five nights, each bringing a confrontation with a uniquely crafted entity, meticulously designed to challenge you. Remember, to survive each of the five nights and uncover the source of Robert's nightmares, you must remain silent—do not scream or make any sound. ANOMALIES WILL GUIDE YOU Robert, 50 years old, has struggled with memory issues and insomnia for many years. Addicted to medication, he sometimes cannot distinguish reality from hallucinations. But the real question is—are they truly hallucinations? Or is there something else lurking beneath the surface? Find over 25 anomalies to uncover the truth and the root of Robert's problems. Only by discovering them all will you unlock the true ending and reveal the full story. However, don’t be deceived by the apparent simplicity of the challenge. Robert’s mind hides many secrets, and these very mysteries will make your task all the more difficult. FEATURES: - Five unique demons will be haunting you, each uniquely tailored and animated. - Experience 5 nights of sleep paralysis based on true stories. - Your microphone captures every sound—can you survive and solve the mystery? - Find 25+ anomalies to uncover the origins of sleep paralysis. - Two endings, but only one reveals the ultimate truth. - Memory lapses will cause distraction—find pills to restore proper functioning. - Face random hauntings during your search for anomalies—can you stay on track?