DmC Devil May Cry: Definitive Edition
The definitive edition of this critically-acclaimed action game arrives with enhanced 1080p graphics at 60fps, new features and all the original DLC included. Chain together stylish combos with up to eight unique weapons. Traverse the demonic world of Limbo as you join Dante and Vergil in the legendary rebirth of the Devil May Cry franchise.