City Limits
City Limits is a relaxing tile-based puzzle game where you build cities on a desolate island. Place tiles strategically to create a cascading spread of new structures. Cover the island as efficiently as you can before the land becomes unusable. There is no lose state. Just chill and build. Features - Relaxing gameplay - Several game modes to mix and match - 10 Chill songs to build to - Save and quit any run What City Limits Is and is Not - City Limits is a chill and relaxing experience. It is best played with headphones. It is deeper than it seems. - City Limits is not a super long game. It's not a traditional city builder.