BRUTAL 2URVIVE Bundle
This Bundle contains BRUTAL RAGE and 2URVIVE. Two perfect games for all lovers of brutal indie games. All of these games are playable in local co-op ! 2URVIVE is a top-down zombie shooter with tactical and strategic elements. Prepare yourself before every wave. Buy weapons and ammo, set up turrets and stay alive as long as you can. Each wave becomes more dangerous than the previous one and the Infected are more and more numerous. BRUTAL RAGE is a scrolling beat’em up. Cross the city and beat all enemies on your way. Use your skills and weapons to realize epic combo ! When you’re ready use your rage to crush your enemies.