Wake Up, Lia!
Help Lia overcome her nightmares in a side-scrolling adventure across emotionally themed stages! Wake Up, Lia! is a narrative-driven 2D precision platformer set within nightmares shaped by bullying. As Lia, you will have to overcome deadly traps across 20 handcrafted stages to recover lost memories and fragments of your identity. Embark on a heartfelt journey of trauma, resilience and rebirth, blending emotional storytelling with challenging gameplay and an atmospheric soundtrack! Play solo or team up with a friend in local co-op!